Verbindingsfactor inzetten?

Hoe zit het met de privacy van je cliënten wanneer je online communiceert over je organisatie?

Last van tijdgebrek, waardoor je keuzes moet maken in het onderhouden van je sociale netwerken? Bijvoorbeeld de afweging om niet alles ook op de website of in een digitale nieuwsbrief te zetten maar alleen een (minder tijdrovende) email te sturen?

Is het duidelijk wie en op welk platform je doelgroep is? En welke middelen (en waarom) zou je voor hen inzetten?

Is er in de organisatie voldoende kennis aanwezig over social media en hoe de bekendste zoals Facebook en Twitter nu eigenlijk werken?

Dit is slechts een greep uit de vraagstukken die wellicht bij jouw organisatie leven. Verbindingsfactor begrijpt deze issues en kan jullie hierbij helpen. Online communicatie is een vak apart en één van de snelst ontwikkelende marketingonderdelen. Binnen (jeugd)zorg en onderwijs is deze discipline onderhevig aan totaal andere vraagstukken vergeleken met commerciële organisaties. Budgetten, strategieën, de benodigde mindset: op alle gebieden gaat het net even anders. En dát is waar Verbindingsfactor zich op richt.

Met onze kennis- & netwerkbijeenkomsten kun je ervaring opdoen met ontwikkelingen in de wereld van online communiceren toegepast op de eigen praktijk. Geen wollig verhaal maar echte voorbeelden die werken en waar je als onderwijs- en zorgprofessional mee aan de slag kunt. Deze bijeenkomsten zijn gratis toegankelijk. Wij geloven in het delen van expertise.

Daarnaast biedt Verbindingsfactor begeleiding en advies over de inzet van online tools en platforms om het gebruik ervan binnen de organisatie op te zetten en te verbeteren. Structureel. Zodat daardoor uiteindelijk tijd wordt gewonnen. Doordat Verbindingsfactor technische en inhoudelijke kennis combineert, wordt elkaars taal snel gevonden.

Denk hierbij aan:

  • Praktische workshops over online tools en communicatiemiddelen afgestemd op het onderwijs-/ zorgveld.
  • Trajecten om de online communicatie naar een hoger niveau te krijgen. Van website, online vindbaarheid tot social media gebruik vanuit de organisatie naar de klant, ouder of kind. Het gaat hierbij altijd om trajecten op maat.
  • Doelgroep- en strategiebepaling: wie wil je als organisatie vooral bereiken en wat zijn daarvoor de beste middelen?
  • Vanaf een adviestraject tot volledige uitbesteding inclusief het ontwikkelen van content. Wij zijn flexibel inzetbaar.

Voor ons is een startpunt altijd om eerst eens koffie te drinken en vrijblijvend kennis te maken met elkaar, zodat we gezamenlijk kunnen kijken of en hoe er behoefte er is aan advies. In ons aanbod zijn de ‘standaardpakketten’ aanwezig maar het liefst werken we op maat. Op die manier zijn de verwachtingen over en weer het meest duidelijk. Interesse gewekt? Neem dan contact met ons op.

Meteen delen in jouw netwerk? Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Email this to someone